سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا شیفته دلداده بدان که نام نیکش بر زبانها افتاده [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :11
کل بازدید :446554
تعداد کل یاداشته ها : 93
103/2/29
8:8 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
سید جواد موسوی[2]
اینجانب سید جواد موسوی از اهالی روستای بداغ آباد ار توابع شهرستان مبارکه ودر نزدیکی زرین شهر دوست دارم تا بااین وبلاگ نام زادگاه خود وسایر همروستایی های خود به جهان معرفی کنم وامید وارم بتوانم با ورود به دنیای مجازی کسب دانش کنم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 


شکیبایی با دیگران، عشق است. شکیبایی با خود، امید است. شکیبایی با خدا، ایمان است، چراکه بعضی از بزرگترین هدایای خداوند، دعاهای بی‌جواب است.
و من یاد گرفته‌ام از خدا تشکر کنم که دعاهایم را با «نه» یا « حالا نه» پاسخ دهد.
او می‌گذارد که سختی‌های زندگی را تجربه کنیم تا درس‌هایی بیاموزیم که در هیچ شرایط دیگری نمی‌توانستیم یاد بگیریم.
یاد گرفتن این درس‌ها به معنای انکار احساس ناراحتی نیست، بلکه یافتن مفهومی است که در زیر آن احساس وجود دارد. اما خداوند هرگز به ما رویایی نمی‌دهد که توان تحقق بخشیدن بدان را نداشته باشیم.
اما از این سخنان زیبا که بگذریم، که بی‌شک هر کدام در بخش‌هایی از زندگی‌مان کارکردهای خاص خودشان را خواهند داشت. آنچه از همه مهمتر است شناخت عقلانی و صحیح از زندگی و شخصیت خودمان است، که حتی از ایمان نیز مهمتر است. ایمان بدون شناخت به احساس ورزیدن‌های کور و افراطی می‌انجامد.
این دعا را همیشه دوست داشته‌ام: خدایا به من بینشی عطا کن تا آنچه را نمی‌توانم تغییر دهم، بپذیرم و شهامتی، تا آنچه را می‌توانم تغییر دهم و خردمندی‌ای تا تفاوت میان آن دو را بازشناسم.
وبلاگ جامعه شناسی"  به نقل از کتاب "من + لبخند = خدا

88/3/7::: 1:51 ص
نظر()